خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل راهداری استان قزوین:

رکورد حمل کالا با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در قزوین شکسته شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۲۴۸

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: طی یک ماه گذشته 600 هزار تن انواع کالاهای مختلف از استان قزوین جابجا شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 56 درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا معیری پور با اشاره به حمل کالا با حمل و نقل جاده‌ای در استان گفت: طی یک ماه گذشته 600 هزار تن انواع کالاهای مختلف از استان قزوین جابجا شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 56 درصدی داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: میزان جابجایی کالا طی این مدت حتی در مقایسه با فروردین ماه سال 98 که ویروس کرونا شایع نبود و وضعیت حمل و نقل و صنایع تولیدی، کشاورزی و معدنی در شرایط عادی قرار داشت نیز رشد 15 درصدی را نشان می‌دهد که این نتیجه با تلاش تمام دست اندرکاران این حوزه به خصوص رانندگان شریف و زحمتکش حاصل شده است.

وی ابراز کرد: حوزه حمل و نقل جاده‌ای در یک سال گذشته با اقدامات ساختاری و جلب همکاری و مشارکت تمام صنوف حمل و نقل تلاش کرد که رکود حاصل از پاندمی کرونا بر روی فعالیت اقتصادی این بخش به حداقل برسد.

این مسئول گفت: با بررسی آمار و اطلاعات به دست آمده استان قزوین با گذار از این رکود و با حمل بیش از 10 میلیون و 400 هزار تن انواع کالا در سال 99 رشد 6درصدی نسبت به سال پیش از آن داشته و امیدواریم با تداوم این تلاش‌ها در جهت بهبود گردش مالی حوزه حمل و نقل شاهد فعالیت بیشتر ناوگان حمل و نقل، رونق اقتصادی و به تبع آن کاهش آثار مشکلات و مسایل این قشر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز