خبرگزاری کار ایران

در ماه گذشته انجام شد؛

جابجایی 226 هزار تن کالا در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۹۳۴

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 226 هزارتن کالا در فروردین ماه سالجاری در استان جابجا شده است.

به گزارش ایلنا، وحید میرمحمدی در بازدید از شرکت‌های حمل‌ونقل شهرستان مرزی بیله سوار با اعلام این خبر افزود: برای جابجایی این میزان کالا در فروردین سال جاری بیش از 14 هزار برگ بارنامه نیز صادر شده است.

وی بیشترین جابجایی کالای استان را مربوط به شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار دانست و گفت: وضعیت حمل‌ونقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

رئیس اداره حمل‌ونقل کالای راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب، شمش آهن و سوخت را عمده کالاهای جابجا شده استان در یک ماه گذشته عنوان کرد.

میرمحمدی خاطر نشان کرد: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با 12 هزار و 933 دستگاه ناوگان باری و 11هزار و 784 راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون راهداری نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز