خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۲۹۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: بیش از ۹۰ درصد از حمل و نقل کشور امروز در بستر راه‌ها و بخش حمل و‌نقل جاده‌ای صورت می گیرد‌.

به گزارش ایلنا، علیرضا راستیار در مراسم معارفه اش با قدردانی از مجموعه بزرگ وزارت راه و شهرسازی کشور به خصوص سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، افزود: امروزه ۹ درصد از تولید ناخالص داخلی کشور سهم و دستاورد بخش حمل و نقل است،  بر همین مبنا ما باتفاق تمامی همکاران خدوم و ایثارگرمان در استان پهناور فارس تمام تلاش خود را  برای رشد و توسعه این استان در شاخص‌های حمل و نقلی به کار می گیریم.

وی خاطرنشان کرد:  با تقویت فضای تعامل و همدلی با تمامی فعالان در این بخش و همچنین با همراهی مدیریت ارشد استان و سایر دستگاه‌های اجرایی به این مهم دست خواهیم یافت.

راستیار با بیان اینکه  بخش راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای استان فارس امروز نیاز به دید توسعه‌ای دارید یادآور شد: آن هم توسعه جامع؛ به این معنا که اگر برای زدودن چهره محرومیت از بخش‌های دورافتاده به دنبال ساخت و توسعه راه‌های روستایی و فرعی هستیم نباید از توسعه سیستم‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای غافل شویم و یا مقوله پر اهمیت ارتقا ایمنی در راه‌های شریانی مان را فراموش کنیم.

وی تاکید کرد: اگر به دنبال نگهداری از ۵۰ هزار کیلومتر راه همسنگ به عنوان ارزشمندترین سرمایه زیرساختی استان هستیم، باید همزمان از سرمایه‌های انسانی و زیرساختی نیز در بخش‌های حمل و نقل کالا و مسافر نیز مراقبت کنیم و دایما به دنبال رشد و تقویت این بخش باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز