خبرگزاری کار ایران

برای گذر از پیک تابستان؛

نیروگاه شهیدرجایی قزوین به عنوان نیروگاه برتر کشور انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۷۷۲

وزیر نیرو با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی برای کسب عنوان برترین نیروگاه کشور در گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۲ تجلیل کرد‌.

به گزارش ایلنا، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو، در همایش سراسری مدیران ارشد صنعت آب و برق کشور، نیروگاه شهید رجایی را برترین نیروگاه کشور در گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۲ معرفی و با اهدای لوح سپاس از ابوالفضل موتابها مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین برای مدیریت و نقش آفرینی وی در‌ دستیابی به این موفقیت قدردانی کرد‌.

در لوح اهدایی وزیر نیرو خطاب به ابوالفضل موتابها مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی آمده است: 

"توسعه و بالندگی صنعت آب و برق ثمره تلاش و کوشش کارکنان و مدیران توانمندی است که دانش و تجربه خود را صرف پویایی و ترفیع این صنعت کرده‌اند.

لذا بدینوسیله از تلاش‌های مجدانه جنابعالی در تحقق اهداف وزارت نیرو تشکر نموده و امیدوارم در پرتو عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) موفق و موید باشید. از خداوند متعال، سلامتی وتوفیق روز افزون شما را خواستارم."

نیروگاه شهید رجایی با تکیه بر دانش، تخصص و تجربه کارکنان خود و با انجام به موقع فعالیت‌های تعمیراتی و بهره‌برداری صحیح از واحدهای سیزده‌گانه خود توانست نقش مهمی در استمرار تولید برق، پایداری شبکه سراسری و خدمت به شهروندان در گذر موفقیت آمیز از پیک تابستان امسال ایفا کند.

نیروگاه 2042 مگاواتی شهید رجایی قزوین متشکل از سیزده واحد بخاری و سیکل ترکیبی است که در مجموع، سالانه با تولید بیش از 12 میلیارد کیلووات ساعت انرژی، برق سه ونیم درصد از کل کشور را تأمین می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز