خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی فارس خبرداد؛

۱۵۰۰ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در شیراز جمع‌آوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۶۸۱

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در نتیجه اجرای این طرح طی یک هفته گذشته، ۵۳۷ معتاد متجاهر در شهر شیراز جمع آوری و تحویل مراکز ماده ۱۶ و تبصره ۲ شده‌اند؛ همچنین در این بازده زمانی ۳۴۴ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار رهام‌بخش حبیبی امروز در جمع خبرنگاران افزود: با اجرای طرح آرامش در شهر، یک هزار و ۵۰۶ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در شهر شیراز جمع‌آوری و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش سرقت و در پاسخ به درخواست و مطالبات مردمی، طرح آرامش در شهر با موضوع جمع‌آوری و پاکسازی پاتوق معتادان متجاهر و کارتن خواب و همچنین دستگیری خرده‌فروشان با هماهنگی مرجع قضایی در شهرستان های تابعه استان و به ویژه شهر شیراز اجرایی شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در اجرای طرح مذکور ، ۶۰۰ نفر معتاد و ۲۵ نفر خرده فروش طی روز جاری یکشنبه ۹ مهر ماه در شیراز جمع‌آوری و دستگیر شده اند، افزود: اجرای این طرح به صورت مستمر و در راستای مطالبات مردمی ادامه خواهد داشت.

حبیبی با اشاره به اینکه در سال جاری ۴۸ باند مواد مخدر در استان فارس منهدم و ۲۲ تن انواع مواد مخدر نیز کشف شده است، عنوان کرد: رفع دغدغه های مردم در راستای حفظ و ارتقاء نظم و امنیت در دستور کار پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود گزارشهای خود را در زمینه خرید و فروش مواد مخدر و تجمع معتادان متجاهر را به پلیس اعلام تا نسبت به پاکسازی و جمع‌آوری آنان اقدام شود.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پلیس در راستای جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان به صورت ویژه پای کار است، گفت: همه دستگاه‌ها و نهادهایی که در این خصوص مسئولیت دارند، باید به صورت ویژه نسبت به این موضوع اقدامات خود را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز