خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد؛

دستگیری ۱۷۶ سارق خرده فروش مواد مخدر و شرور در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۶۵۵

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در جریان اجرای طرح امنیت اجتماعی، ۱۷۶ متهم به سرقت، شرور، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در نقاط حاشیه این شهر دستگیر و جمع آوری شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان در تشریح این عملیات در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مرحله دوازدهم طرح اقتدار در شهرک شهید رجایی و شهید باهنر با محوریت مبارزه با افراد شرور، عاملان سرقت و خرده فروشان مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته اجرا شد.

وی اضافه کرد: در جریان اجرای این طرح ۱۳ نفر از عاملان نزاع ، شرارت و درگیری ، ۴۰ متهم به سرقت و ۳۶ عامل توزیع مواد افیونی دستگیر و ۸۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در این عملیات پنج قبضه سلاح شکاری غیرمجاز ،۲ قبضه سلاح جنگی، ۱۶ قبضه چاقو و قمه، یک قبضه شمشیر، پنج کیلو و ۵۶۰ گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی آماده توزیع، هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و مقادیر زیادی لوازم سرقتی از مخفیگاه متهمان کشف شد.

نگهبان افزود: همچنین ۲ پاتوق تهیه و توزیع مواد افیونی مهر و موم شد و طبق تحقیقات اولیه از متهمان تاکنون ۴۷ فقره سرقت قطعات و وسایل خودرو، هفت فقره سرقت خودرو، ۱۲ فقره سرقت از خانه‌های مسکونی، ۱۸ فقره سرقت سیم و کابل و ۶ فقره سرقت اماکن عمومی رمزگشایی شده است.

وی تاکید کرد: طرح های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز شهر مشهد به خصوص در مناطق حاشیه به صورت مستمر ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز