خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل کار استان خبر داد؛

شروع فرایند ثبت نام از کارگران و واحدهای نمونه لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۹۶۳

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: همزمان با سراسر کشور فرایند ثبت نام کارگران و گروه کار نمونه استان در سی و پنجمین جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید آغاز شد.

به گزارش ایلنا، سید فرهاد ناصری نیا روز شنبه - هشت مهر ماه - در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اینکه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید از اول مهر ماه شروع شده است، اظهار کرد: این جشنواره در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری، تقویت فرهنگ کار و تلاش و شناسایی، معرفی و تجلیل از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از هر سه بخش اقتصادی یک کارگر و یک گروه کار جمعاً سه کارگر و سه گروه کار به عنوان منتخب استانی انتخاب می‌شوند، افزود: یک واحد نمونه صرف‌نظر از بخش اقتصادی نیز به عنوان واحد نمونه برتر استانی انتخاب خواهد شد که ضمن تقدیر از برگزیده شدگان استانی، پرونده‌ها جهت رقابت در سطح ملی به مرکز ارسال می‌شود.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان تاکید کرد: کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه از اول مهر‌ماه تا پایان آبان ماه سال‌جاری با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانیhttp://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

ناصری نیا به اهداف برگزاری این جشنواره در استان و کشور اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره انگیزه بخشی و اعتماد آفرینی و ترویج همدلی در کار و تلاش و تولید،  ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار خلاق و مبتکر و نقش آفرینی تاثیرگذار نخبگان جامعه کار و تولید در روند توسعه استان و کشور است.

 وی ضمن بیان شاخص‌های معرفی و ارزیابی کارگر، گروه و واحدهای نمونه، ادامه داد: ارائه شیوه‌های نوین در کار، اختراع، ابتکار(ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید) و یا راه‌اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فن‌آوری، خدمات تولید محصول در جهت کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان تولید و صرفه‌جویی ارزی و ریالی، افزایش بهره‌وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی، افزایش رفاه یا رضایت مشتری و کاهش هزینه های مشتری پس از ارائه خدمات، افزایش میزان تولید در زمان مشخص و صرفه‌جویی در نهادهای تولید نسبت به سال‌های گذشته هفت معیار انتخاب سی‌ و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید است.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان یادآور شد: ثبت‌نام کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در استان به مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز