خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

رشد ۱۰ درصدی تولید و اشتغال در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۷۸۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد ۱۰ درصدی تولید و اشتغال در کشور خبر داد و گفت: گیلان در زمینه دامداری مستعد است.

به گزارش ایلنا از رشت، صولت مرتضوی صبح پنج شنبه در حاشیه سفرش به گیلان در بازدید از واحد صنعتی در رشت، اظهار کرد: سیاست‌های دولت سیزدهم بر مبنای شعار سال یعنی رشد تولید و مهار تورم طراحی و برنامه ریزی شده و در این مسیر پرشتاب در حرکت هستیم.

وی از رشد ۱۰ درصدی تولید و اشتغال خبر داد و افزود: سیاست گذاری مجموعه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مسیر اشتغال و تولید، رشد ۱۰ درصدی پیش بینی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در بخش تأمین شیر و فرآورده‌های لبنی حرف برای گفتن داریم‌، گفت: طرح توسعه مجموعه دامداری‌ها در راستی تقویت این صنعت مهم و اثرگذار در جامعه در دستور کار قرار دارد.

مرتضوی با اشاره به ظرفیت خوبی گیلان در حوزه تولید شیر و فرآورده‌های لبنی و گوشتی بیان کرد: موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی گیلان فرصت خوبی را برای توسعه دامداری فراهم کرده است.

وی از افزایش سه برابری دام مولد در مجموعه کشت و صنعت پگاه گیلان خبر داد و افزود: مجموعه کشت و صنعت پگاه دارای زنجیره ارزش بالایی از تولید به مصرف بوده و بر اساس برنامه ریزی این مجموعه به ظرفیت تولید حدود ۶۰ تن برسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم کارسازی دامداری‌های کوچک مقیاس در گیلان، بیان کرد: بسترسازی ایجاد دامداری‌های کوچک مقیاس در راستای اشتغال زایی و همچنین تأمین فرآورده‌های لبنی و گوشتی بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز