خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۷۶۷

نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان زنجان در راستای تکریم و تقدیر از کارآفرینان برتر استان زنجان امروز درمحل سالن همایشهای اتاق بازرگانی استان زنجان برگزار شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان, گفت: در جشنواره امتنان به دنبال ارتقاء جایگاه تعاون در استان زنجان هستیم.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " احمد محمد غریوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز یکشنبه(۱۱خرداد) در این همایش اظهارداشت: ثبت نام کارآفرینان برتر استان زنجان از(۲۹ اسفند) سال گذشته آغاز و تا(۲۳ فروردین) امسال ادامه داشت.

غریوی با اشاره به اینکه جشنواره مذکور در حوزه های صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار شده است، گفت: ۱۳۵ نفر در سایت این جشنواره ثبت نام کردند.

وی، با بیان اینکه استقبال در این زمینه زیاد بوده است افزود: ثبت نام در سایت جشنواره کارآفرینان برتر با رشد ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته همراه بود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به انتخاب ۲ کارآفرین برتر در حوزه صنعت، افزود: ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر است.

این مسئول در بخشی از سخنان خود خواستار تعامل بین فعالان اقتصادی شد و با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ تعاون در جامعه تصریح کرد: در این جشنواره به دنبال ارتقاء جایگاه تعاون در استان زنجان هستیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان درپایان سخنان خود به مولفه های انتخاب کارآفرینان برتر در این جشنواره اشاره و خاطر نشان شد: نوآوری، کیفیت خدمات و محصولات، اختراعات، کاهش میزان مصرف انرژی و استفاده از فن آوری های جدید از جمله مولفه های مورد در این جشنواره بوده است.

در ادامه این مراسم رییس اتاق بازرگانی استان زنجان, به نقش کارآفرینان در اقتصاد کشور تاکید وتصریح کرد: کارآفرینان افرادی هستند که به دور از احتکار و زیاده خواهی به دنبال ایجاد اشتغال پایدار هستند.

غلامحسین جمیلی درادامه به دیگر ویژگی های کارافرینان اشاره و افزود: خلاقیت و بهبه گیری از سرمایه، توان و تخصص از سوی کارآفرینان و خلق فرصت های جدید اشتغال از ویژگی های دیگر کارآفرینان است.

این مقام مسئول د راستان زنجان در پایان خاطر نشان شد: پشتکار و خلاقیت کارآفرینان یکی از بارزترین ویژگی های کارآفرینان در جامعه است.

گفتنی است: در نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برترصفر علی رحیمی در بخش خدمات و صمد قاسمی در بخش صنعت مورد تجلیل قرار گرفتند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز