خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان خبر داد؛

آزاد راه‌های قزوین با ترافیک نیمه سنگین روبرو است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۲۳۲

رئیس پلیس راه قزوین از ترافیک نیمه سنگین اما روان در لاین جنوبی آزاد راه‌های این استان خبر داد و گفت: رانندگانی که قصد عبور از جاده‌های این استان را دارند نسبت به رعایت قوانین رانندگی دقت لازم را به عمل آورند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: امروز ترافیک در لاین جنوبی برخی از نقاط آزادراهی استان سنگین بود و عصر امروز نیز به دلیل بازگشت جاماندگان از سفر به مقصد خود، شاهد ترافیک سنگین بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به طور رسمی از فردا شاهد بازگشایی جدی مدارس خواهیم بود، به رانندگانی که قصد عبور از راه‌های روستایی دارند توصیه می‌کنیم تا نسبت به تردد والدینی که فرزندان خود را به مدرسه می‌برند، دقت بیشتری داشته باشند و با احتیاط لازم برانند.

به گفته وی، رانندگان در عبور از عرض جاده در راه‌های روستایی و برخی از نقاط جاده‌های اصلی که دارای مدارس حاشیه راه هستند مراقبت کامل داشته باشند و با سرعت مطمئن حرکت کنند.

سرهنگ ذاکری‌منش یادآور شد: اعمال محدودیت تردد در لاین رفت و برگشت جاده قدیم قزوین-رشت همچنان تا ساعت ۲۴ امروز به قوت خود باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز