خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

باید با اهتمام و همدلی به توسعه استان و کسب رضایت‌مندی مردم، دست یابیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۴۸۶

استاندار البرز در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی با تاکید بر اینکه باید با اهتمام و همدلی به توسعه استان و کسب رضایت‌مندی مردم، دست یابیم گفت: الگوی منش و سیره شهیدان رجایی و باهنر با هدف متعالی خدمت به مردم، فرصتی مغتنم برای مرور اقدامات در البرز شد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی در استان البرز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره و گردهمایی مدیران خدوم و انقلابی استان، اظهار کرد: کارگزاران نظام همواره با تلاش شبانه روزی و عشق و ارادت قلبی به مردم جمهوری اسلامی ایران، در عرصه های مختلف خدمت به مردم، حضوری فعال داشته‌اند.

وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا، ادامه داد: کارکنان جبهه های مختلف آبادانی و توسعه در کشور با تاسی از جانفشانی های دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مجاهدت و خدمتگزاری پرداخته‌اند.

عبداللهی گفت: الگوی منش و سیره شهیدان رجایی و باهنر با هدف متعالی خدمت به مردم، فرصتی مغتنم برای مرور اقدامات و تقدیر از تلاش های صورت گرفته،  شد.

وی افزود: برنامه ها و اهداف در سطح کلان کشور بواسطه افق ترسیم شده توسط دولت و در چارچوب آرمان های نظام و در برش های استانی مشخص است. 

استاندار البرز گفت: در تعاقب این امر در استان نیز علاوه بر پیگیری اهداف، خلاقیت و جدیت مضاعف برای جبران عقب ماندگی ها و ضعف در زیرساخت ها لحاظ شد.

وی افزود: روند بسیار خوبی طی شد و با ریل گذاری صحیح بدنبال تحقق برنامه ها هستیم و با شتاب کنونی بر این باور هستیم که با کار جهادی ضمن جبران کمبودها، شاهد تحول بزرگی در استان خواهیم بود. 

عبداللهی گفت: بر این اراده استواریم که توان حل مشکلات و مسائل با استفاده از ظرفیت‌های استان، وجود دارد و باید با اهتمام و همدلی و انسجام به مقصود که همان توسعه استان و کسب رضایت‌مندی مردم است، دست یابیم.

در پایان این مراسم نیز دستگاه‌ها برتر و شایسته تقدیر بر اساس شاخص‌ها و معیارهای ابلاغی مورد تقدیر قرار گرفته و لوح تقدیر خود را از استاندار البرز دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز