خبرگزاری کار ایران

بخشدار بشاریات عنوان کرد؛

پیشرفت 80 درصدی حل مشکل زمین‌های اوقافی خاکعلی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۰۶۷

بخشدار بشاریات گفت: پیگیری و پیشرفت ۸۰ درصدی مشکل زمین‌های اوقافی شهر خاکعلی از اقدامات انجام شده دولت سیزدهم در بخش بشاریات است.

به گزارش ایلنا، سید محسن موسوی‌پور با اعلام خدمات مهم دولت در بخش بشاریات اظهار کرد: بخشداری بشاریات از ابتدای دولت سیزدهم خدمات متعددی را در بخش‌های عمرانی، بهداشتی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی انجام داده که تعداد زیادی از آن‌ها به نتیجه رسیده و باقی مانده آن‌ها هم با توان هرچه بیشتر در حال انجام است.

بخشدار بشاریات افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات بخشداری بشاریات پیگیری و حصول نتیجه جهت احداث مرکز بهداشت خطایان است که می‌تواند مشکلات مردم در حوزه بهداشت و درمان را تا حدود زیادی برطرف کند.

وی اضافه کرد: پیگیری و حل مشکل هفت ساله شهرداری خاکعلی و مگسال از دیگر موضوعاتی بوده که با تلاش بخشداری و با همراهی مسئولان شهرستانی و استانی به نتیجه رسیده است.

این مسئول عنوان کرد: اقدامات موثر ورزشی در سطح بخش و قهرمانی تیم فوتبال در سطح استان، اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستایی و پیشرفت در آسفالت معابر از ۱۷ هزار متر به ۷۰ هزار متر، احداث کمپ ترک اعتیاد و ساخت پنج مسکن محرومین به همت خیرین از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش است.

وی اظهار کرد: پس از همه‌گیری کرونا و با توجه به ایجاد مشکلات اقتصادی در بین اقشار مختلف مردم در بخش بشاریات ۹ رزمایش مومنانه برگزار شد که نتیجه آن توزیع حدود ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومین بخش بوده است.

موسوی‌پور گفت: در ۲ سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد تومان کمک‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی موجود در سطح بخش در راستای رسالت اجتماعی برای توسعه و آبادانی روستاها جذب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز