خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

بروز بودن ناجیان غریق استخرهای قزوین در اولویت قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۷۵۷

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: باتوجه به اهمیت نجات غریق لازم است، ضمن استفاده از آموزش‌های جدید و بروز بودن مربیان و ناجیان غریق، افراد توانمند در حوزه آموزش به‌کار گرفته شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس علایی‌مقدم در مجمع عمومی سالانه هیأت نجات غریق و غواصی استان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: نجات غریق حوزه‌ای بااهمیت است و یک کوتاهی می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد؛ از این رو این هیأت ورزشی رسالت سنگینی بر عهده دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: باید استفاده از ناجیان ماهر و متخصص در استخرها در دستور کار مدیران قرار گیرد تا حوادث و مشکلات کاهش پیدا کند، همچنین باید توجه داشت که بازرسی از استخرها هم امری بسیار بااهمیت است.

این مسئول ادامه داد: باتوجه به وجود سدهای نهب، طالقان و زیاران، دریاچه اوان و کانال آبیاری دشت قزوین و حوادثی که در این مکان‌ها اتفاق می‌افتد، توجه به غئاصی اهمیت دوچندان پیدا می‌کند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در استان قزوین 27 استخر فعال هستند و بزودی 3 استخر دیگر نیز قابل بهره‌برداری خواهند بود، 4 پروژه نیمه تمام دیگر هم در شهرستان‌های مختلف در دست اجرا قرار دارد.

علایی‌مقدم با تاکید بر حضور ناجیان غریق در استخرها گفت: درحال حاضر بخش خصوصی هم در حوزه استخرها همکاری مناسبی دارد و برای پیشگیری از حوادث باید گزارش بازرسان دقیق بوده و تعداد ناجیان هم به تعداد کافی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز