خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی استان خبر داد؛

کشف ۲۰۳ گوشی هوشمند سرقتی توسط مرزبانان هنگ تایباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۲۲۹

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف ۲۰۳ گوشی هوشمند سرقتی با هوشیاری مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور ، موفق به کشف ۲۰۳ دستگاه تلفن هوشمند سرقتی از یک دستگاه خودروی تریلی شدند. 

وی در ادامه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی گوشی های تلفن هوشمند سرقتی را ۱۶ میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال برآورد کردند و مرزبانان ضمن توقیف خودروی مربوطه، متهم را به همراه گوشی های مکشوفه تحویل مراجع ذی الصلاح دادند.

این مقام مسئول مرزبانی استان در ادامه نیز بیان داشت: گوشی های سرقتی تحویل اداره آگاهی می شود و پس از ثبت در سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آن خواهد شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان با قدردانی از تلاش های مرزبانان در راستای جلوگیری از سرقت و قاچاق اموال هموطنان گفت : مرزبانان استان خراسان همواره در جهت مقابله با قاچاقچیان تلاش می نمایند لذا به هموطنان توصیه می کنم در حین استفاده از تلفن همراه مراقبت های لازم را داشته باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز