خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

مشکلات خدماتی زیرساختی منطقه مسکن مهر خرم آباد مرتفع می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۸۱۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان از رفع مشکلات زیرساختی خدماتی منطقه مسکن مهر خرم آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمدرضا دالوند در جلسه بررسی مشکلات خدماتی زیرساختی منطقه مسکن مهر خرم آباد گفت: طی بازدیدهای میدانی که با استاندار لرستان از منطقه مسکن مهر داشتیم مشکلات زیرساختی و خدماتی این منطقه مشخص و بررسی شدند.

وی افزود: در این راستا و بنا بر دستور استاندار امروز جلسه ای با حضور مدیران دستگاه های ذیربط به منظور رفع این مشکلات برگزار شد.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: در این جلسه  یک برنامه ی زمانبندی برای هر دستگاه تدوین و ابلاغ شد.

دالوند تصریح کرد: در پایان زمان اعلام شده مطابق برنامه، روند رفع این مشکلات بررسی خواهد شد.

وی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات این منطقه که از مطالبات مهم اهالی مسکن مهر می باشد را مرتفع کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستانی اختلافات بین راه و شهرسازی و شهرداری در دولت های گذشته را مهم ترین عامل این مشکلات زیرساختی خدماتی برشمرد و گفت: خوشبختانه در جلسه ی امروز این دو دستگاه به یک نقطه ی مشترک رسیدند و توافقاتی برای رفع مشکلات این منطقه انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز