خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری قزوین خبر داد؛

جابجایی ۱۶ هزار و ۲۰۰ زائر اربعین با ناوگان حمل و نقل عمومی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۵۵۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از تردد ۱۶ هزار و ۲۰۰ زائر اربعین حسینی از این استان به مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: سفر این تعداد زائر از ۱۵ مرداد ماه گذشته تا امروز که در نیمه شهریور ماه قرار داریم در سامانه به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین اظهار کرد: امسال حدود ۱۰۰ راهدار به صورت مستقیم و ۶۰ راهدار قزوینی در قالب ۲ گروه جهت خدمت رسانی به زائران حرم حسینی به مرز مهران اعزام شدند.

حق لطفی با بیان اینکه طی این مدت ۴۳۰ دستگاه ناوگان کار جابجایی زائران قزوینی را برعهده داشته است،‌ یادآور شد:‌ با توجه به اینکه این روزها شاهد ورود تدریجی زائران به کشور هستیم خوشبختانه با تمهیدات لازم و برنامه ریزی از پیش انجام شده بدون هیچ مشکلی کار انتقال آنان در حال انجام است.

به گفته این مسئول، تدابیر لازم برای موج بازگشت زائران اربعین اندیشیده شده است و در صورت بازگشت تدریجی تا ۶ روز بعد از اربعین نیز ناوگان حمل و نقل استان قزوین در خدمت زوارخواهد بود.

وی از استقرار ۲۲ دستگاه تجهیزات و امکانات مناسب در پایانه مرزی مهران خبر داد و افزود: همچنین برای سکوداری و برگشت زائران، برنامه ریزی شده و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان همچنان آماده جابجایی و ارایه خدمات به زوار است.

حق لطفی اضافه کرد: قیمت برگشت اتوبوس تغییری نکرده و شهروندان می‌توانند با قیمت رفت، کار بازگشت خود را نیز انجام داده و در صورت هرگونه تخلفی در این زمینه مراتب را به گروه‌های بازرسی مستقر در مرز مهران گزارش دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه کرد: سامانه ۱۴۱ نیز به صورت شبانه روزی آماده ثبت هرگونه شکایت و رخدادی در این خصوص خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز