خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

روند اعزام ناوگان حمل و نقل قزوین به پایانه مهران ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۲۵۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با اعزام ناوگان حمل ونقل استان قزوین هیچ زائری در پایانه مرزی مهران نخواهد ماند و زائران به سرعت به قزوین منتقل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار قزوین، جواد حق لطفی با اشاره به اینکه برنامه ریزی‌های لازم انجام شده بیان کرد: از آغاز شهریور تا پایان روز اربعین تعداد 10 هزار زائر قزوینی با استفاده از 277 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل برون شهری به استان قزوین بازگشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: خوشبختانه جای نگرانی نیست؛ چرا که با اعزام ناوگان حمل و نقل استان قزوین هیچ زائری در پایانه مرزی مهران نمی‌ماند و سعی بر این است که هر چه سریع‌تر به  به قزوین بازگردند.

وی خاطر نشان کرد: افزایش بهای بلیت توسط ناوگان حمل و نقل کاملا ممنوع است.

این مسئول افزود: نظارت بازرسان در مرز مهران بر رعایت هرچه بیشتر ناوگان‌ها صورت می‌گیرد، همچنین بازرسان از سوی ناوگان حمل و نقل کنترل ویژه بر الزامات ایمنی را دارند.

وی گفت:  تیم‌های راهداری و نیروهای جهادی استان قزوین از آغاز این طرح در مرز مهران حضور داشته و کنترل و ساماندهی زائران را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز