خبرگزاری کار ایران

پیدا شدن یک نوزاد در کنار زباله‌ها در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۹۹۳

مدیر روابط عمومی بیمارستان حکیم نیشابور گفت: نوزاد دختر بدون هویت که هفته گذشته در کنار سطل زباله در یکی از خیابان‌های نیشابور رها شده بود، امروز در سلامت کامل به بهزیستی این شهرستان تحویل داده شد.

به گزارش ایلنا، حسین عرب برزو افزود: از نوع شست و شو و وجود بند ناف نوزاد به نظر می‌رسد نوزاد خارج ‌از مجموعه‌های پزشکی و درمانی به دنیا آمده است.

وی در خصوص وضعیت فعلی نوزاد و اقدامات پزشکی صورت گرفته گفت: بند ناف نوزاد برداشته و استریل شده و شست و شوی نوزاد کامل شده است، اقدامات اولیه و لازم انجام و نوزاد در حال حاضر تحت مراقبت‌های ویژه است.

وی با بیان اینکه حال عمومی نوزاد فعلا مساعد است اظهار کرد: آزمایش‌هایی از این نوزاد گرفته شده و در جواب برخی از آنها اعلام شده که مشکلی ندارد. اما تا جواب آزمایش‌های باقی مانده در خصوص شرایط جسمی نوزاد نمی‌توان نظر قطعی اعلام کرد.

رئیس اداره بهزیستی نیشابور نیز با بیان این که همچنان نوزاد در بیمارستان حکیم این شهرستان تحت مراقبت‌های ویژه است، اظهار کرد: تا به امروز این نوزاد تحویل بهزیستی نشده است.

علی صدر، با اشاره به اینکه تا وقتی نوزاد از شرایط لازم برای تحویل به بهزیستی و بردن به شیرخوارگاه برخوردار نباشد نمی‌توان وی را از بیمارستان مرخص کرد، افزود: با توجه به مساعد بودن حال عمومی نوزاد احتمالاً طی دو الی سه روز آینده تحویل بهزیستی می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی نیشابور با اعلام اینکه جنسیت نوزاد دختر است، عنوان کرد: پس از اینکه نوزاد تحویل بهزیستی نیشابور شد وی را برای نگهداری به شیرخوارگاه مشهد می‌فرستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز