خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری فارس خبر داد؛

اعزام ناوگان ماشین‌آلات راهداری فارس به مرزهای مهران و شلمچه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۹۸۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از اعزام ناوگان ماشین آلات راهداری استان به مرزهای مهران و شلمچه برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

 به گزارش ایلنا به نقل از راهداری فارس، علیرضا راستیار از اعزام ۲۰ دستگاه خودرو شامل ۱۰ دستگاه کامیون و ۱۰ دستگاه ماشین آلات سبک به همراه یک سرپرست به مرز مهران و ۷ دستگاه ناوگان به مرز شلمچه خبر داد و گفت: ناوگان اعزامی راهداری فارس برای ارائه خدمات بهتر به زایران به تجهیزات لازم مجهز هستند.

 راستیار افزود: مطابق دستورالعمل‌های سازمان راهداری کشور و ستاد اربعین و از آنجایی که اداره کل راهداری به عنوان دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین مشخص شده و هم چنین فارس به عنوان استان معین برای پشتیبانی مرزهای شلمچه و مهران تعیین شده، برای خدمات رسانی بهتر به زائران عزیز تعداد ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری فارس با تجهیزات کامل از امروز در مرز مهران در استان خوزستان مستقر می‌شوند و تا پایان طرح اربعین نیز در این مرز حضور خواهند داشت.

راستیار با اشاره به اینکه راهداران استان در مرز شلمچه نیز با ۷ دستگاه ماشین آلات دیگر مستقر هستند، اضافه کرد: همانطور که در سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری در طرح اربعین آمده «ما اشتیاق خدمت این راه را داریم» و راهداران فارس با تمام توان به خدمات رسانی مشغول هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: تیم‌های اعزامی راهداری فارس با نظر مسئولان ستاد اربعین سازمان در مرزهای مهران و شلمچه سامان‌دهی و به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز