خبرگزاری کار ایران

نصب چراغ راهنمایی در میادین شهر یزد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۱۸۱

رئیس کمیسیون حمل و نقل و آمد‌ و‌شد شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به لزوم کنترل ترافیک در میادین سطح شهر گفت: به زودی برخی از میادین شهر یزد به چراغ راهنمایی مجهز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدتجملیان در نشست کمیسیون حمل و نقل و آمد‌و‌شد شورای اسلامی شهر یزد گفت: در این کمیسیون با توجه به بحث و گفت‌وگویی که صورت پذیرفت مقرر شد بعضی از میادین و فلکه های سطح شهر چراغ دار شوند.

وی افزود: در این راستا میدان معلم اولین میدانی بود که چراغ راهنمایی در آن نصب شد همچنین میدان دانش آموز در ماه مهر به چراغ راهنمایی مجهز می‌شود.

این عضو شورای شهر یزد با بیان اینکه نصب چراغ با هدف تردد آسان و روان و کنترل ترافیک است ادامه داد: میدان باهنر یکی دیگر از میادینی است که در ساعاتی از روز با ترافیک مواجه است در نتیجه تا اواسط پاییز چراغ دار خواهد شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و آمد و شد شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: فلکه اول آزادشهر نیز که یکی از میادین پرتردد شهر محسوب می‌شود که مقرر شد مشاور در خصوص اصلاح این میدان و معابر منتهی به آن مطالعاتی را انجام و تا پایان آبان ماه گزارش را به کمیسیون ارائه دهد تا در این زمینه نیز تصمیم گیری شود.

تجملیان ادامه داد: میدان مهدیه نیز که یکی از میادین مهم شهر یزد به شمار می آید تا اول مهرماه چراغ دار خواهد شد تا شهروندان در ساعات پرتردد با ترافیک شدید مواجه نشوند.

به گفته وی، میدان انقلاب در منطقه امامشهر که اخیرا بر مبنای گزارش پلیس راهور با مشکلات تردد سنگین روبه‌رو است نیز تا پایان آذر ماه مجهز به چراغ راهنمایی می شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و آمد‌و‌شد شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: میدان آزادی نیز که جزو میادین قدیمی شهر است با توجه به تبادل نظراتی که صورت گرفت قرار است مشاور مربوطه مطالعاتی انجام و تا پایان آبان ماه امسال گزارش آن را به کمیسیون ارائه دهد، همچنین چراغ های راهنمای میدان امام حسین (ع) نصب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز