خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد و دارایی:

فاصله زیادی بین ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لرستان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۱۹۶

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: فاصله زیادی بین ظرفیت‌ها و زیرساخت های لرستان وجود دارد بنابراین باید مشوق‌های لازم برای تولیدکنندگان استان فراهم شود. .

به گزارش ایلنا، سید احسان خاندوزی زاده روز شنبه - چهارم شهریور ماه -  در آیین افتتاح طرح توسعه شرکت "آرابرد خرم آباد" اظهار کرد: حمایت از تولید و تولیدکنندگان بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری زیرساختی برای ترغیب جوانان کشور بر این امر مهم است و موجب ماندگاری و حضور آنان در عرصه می شود. 

وی افزود: تقدیرنامه و تشکر برای قدردانی از تولید کننده کافی نیست بلکه باید برای رضایت‌مندی فعالان اقتصادی تلاش کرد تا هیچ تصمیمی غیر از کار تولیدی نداشته باشند.

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه طی سال های گذشته شرایط تولیدکنندگان به این نحو نبوده است ادامه داد: پیش از این، اینگونه القا شده است که هر کاری غیر از تولید، سود بیشتر و زحمت کمتری دارد اما اکنون امید است این موازنه و معادله، با همت و تلاش بهم زده شود.

خاندوزی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت توجه به تولید عنوان کرد: امید است بتوان منویات مقام معظم رهبری را در راستای تولید در استان محقق کرد و در این راستا تلاش می شود موانع پیش روی توسعه آرا برد برداشته شود.

به گزارش ایلنا، مجتمع سنگ صادراتی آرابرد با یک‌هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی و ۵ میلیون به صورت ارزی با اشتغال‌زایی ۴۰ نفر افتتاح شد.

شرکت آرابَرد غرب در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع در شهر خرم‌آباد به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده سنگ و مصنوعات سنگی با هدف ایجاد اشتغال و فرآوری انواع سنگ‌های ساختمانی صادراتی (ماربل، تراورتن، گرانیت و…) با ظرفیت تولید سالانه ۵۳۰ هزارمترمربع ایجاد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز