خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا:

بندر پارسیان یکی از پروژه های مهم رونق اقتصاد دریامحور است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۷۵۵

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: بندر پارسیان یکی از پروژه های مهم در به فعل رساندن ظرفیت های اقتصادی دریامحور است.

سردار سید حسین هوش السادات اظهار کرد: امروز تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید برای عبور از مشکلات اقتصادی همه در کنار هم و دست به دست دهند تا مشکلات کشور رفع شود.

وی افزود: امروز کشور دچار مشکلات اقتصادی است و در چندین سال پیاپی مقام معظم رهبری، موضوع اقتصاد مقاومتی را طرح کردند و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در استای تحقق منویات مقام معظم رهبری فعالیت می کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه اقتصادهای بزرگ دنیا در کنار دریا و با توسعه ظرفیت بنادر ایجاد شده است، تصریح کرد: کشور ما در دهه های گذشته از ظرفیت بزرگ دریا و اقتصاد دریامحور غفلت داشته است.

هوش السادات عنوان کرد: با خط مشی مقام معظم رهبری طی سال های اخیر فعال سازی ظرفیت های بنادر بزرگ و کوچک در جنوب و شمال کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بندر پارسیان یکی از مهمترین بنادر تخصصی کشور است که در مرز میان سه استان مهم و استراتژیک هرمزگان، بوشهر و فارس قرار گرفته است. ظرفیتی که می تواند نقش اثرگذاری در توسعه اقتصادی کشور داشته باشد.

سردار هوش السادات تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تلاش خواهد کرد تا طبق برنامه، زمان بندی فاز اول بندر پارسیان را در زمان مقرر آماده بهره برداری کند.

به گفته وی، ایمیدرو و به طبع آن وزارت صمت و قرارگاه سازندگی همکاری ها و تجربیات خوبی در کنار هم داشته اند که بندر پارسیان به عنوان یک پروژه بزرگ بندری در کشور می تواند الگوی توانمندی و تخصص جوانان ایرانی باشد.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد این پروژه در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

امیدواریم تزریق مالی هم سرعت بگیرد و شاهد بهره برداری سریع این پروژه ها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز