خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد عنوان کرد؛

رشد اقتصادی یزد به ۷ و نیم درصد رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۹۲۲

استاندار یزد با اشاره به رشد اقتصادی کشور و استان یزد گفت: در حالی که رشد اقتصادی در کشور در این دو سال ۴ درصد بوده، در استان یزد رشد اقتصادی به ۷ و نیم درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از استان یزد، مهران فاطمی با اشاره به عزم جدی دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام کشور اظهار داشت: برای تحقق آن کشور به یک کارگاه بزرگی عمرانی تبدیل شده است تا ۶۰ هزار طرح نیمه تمام در کشور هر چه زوتر به سرانجام برسد.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در کشور و استان یزد گفت: دولت در شرایطی روی کار آمد که با وجود تحریم ها، کرونا و مشکلات ناشی از آن، کسری بودجه و تورم بالا مواجه بودیم، اما در این دو سال با توکل به خدا و تلاش دولتمردان اتفاقات خوبی در بخش‌های مختلف کشور رقم خورده است.

فاطمی افزود: دولت در شرایطی که خیلی از مسائل را به حل برجام گره زده بودند نه تنها هیچ امتیازی به دشمنان نداد بلکه پای کار ایستاد و طرح‌های بزرگی را با همراهی مردم آغاز کرد.

استاندار تصریح کرد: خوشحال هستیم که همه طرح‌های بزرگ دولت بخصوص در استان یزد با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و تکیه بر اراده مردم به خوبی پیش می‌رود.

وی به اقدامات دولت در زمینه انتقال آب به یزد اشاره و افزود: انتقال آب از سد خرسان به یزد پس از نزدیک به هشت سال دوباره از سر گرفته شد و با اخذ تمامی مجوزهای مربوط به آن کار به صورت جدی در دستور قرار گرفته است.

استاندار خاطرنشان کرد: انتقال آب از خلیج فارس به یزد هم یکی دیگر از برنامه‌های دولت است که به عنوان بزرگترین پروژه تاریخ استان یزد در سفر رئیس جمهور به یزد به تصویب رسید و این پروژه‌ برای یزد اهمیت بسیار بالایی دارد.

وی حجم مخزن‌سازی‌های دولت سیزدهم در یزد برای اطمینان از تامین منابع پایدار آب استان را معادل کل مخازنی دانست که در طول دوره‌های مختلف یزد ساخته شده است.

استاندار یزد اجرای رینگ شهری آب یزد را یکی دیگر از اقدامات بسیار مهمی دانست که در حوزه آب در حال انجام است و افزود: این طرح نیاز به دو هزار میلیارد تومان اعتبار دارد که فاز نخست آن در حال اجراست و اجرای این طرح توزیع کمی و کیفی آب در تمام نقاط شهر یزد را به صورت یکسان تامین می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز