خبرگزاری کار ایران

افتتاح و بهره برداری از ۳۹ طرح و پروژه در بخش سرولایت نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۴۶۸

بخشدار سرولایت شهرستان نیشابور از افتتاح و بهره برداری ۳۹ برنامه و پروژه عمرانی، خدماتی و کشاورزی در طی هفته دولت در این بخش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بخشدار سرولایت  شهرستان نیشابور اظهار کرد: ۳۹ پروژه عمرانی،خدماتی و کشاورزی و همچنین پانزده برنامه فرهنگی و اجتماعی در طول هفته دولت در بخش سرولایت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

باقر صدیقی افزود: در راستای اجرای اهداف و سیاست‌های دولت محترم به منظور جبران عقب ماندگی و تلاش جهت توسعه و پیشرفت منطقه این برنامه ها و پروژه ها پیگیری و با همکاری دستگاه های مرتبط به سرانجام رسیده است.

وی با اشاره به مبلغ اعتباری این تعداد پروژه که مبلغ اعتبار هزینه شده برای این تعداد پروژه ۹۰۰ میلیارد ریال است ادامه داد: ۱۹ برنامه و طرح  نیز در دست اقدام است که امیدواریم در ایام دهه فجر افتتاح و بهره برداری خواهند شد.

رئیس ستاد گرامی داشت هفته دولت سرولایت خاطرنشان کرد: این موارد شامل ۱۱ پروژه اجرای آسفالت معابر و طرح هادی روستایی، ۲ پروژه برق رسانی شهری و روستایی، ۶مورد برنامه در حوزه مخابرات، ۱۲پروژه نصب و راه اندازی دوربین های نظارتی روستایی، ۲پروژه کشاورزی، ۴ برنامه در حوزه شهری و شهرداری و ۲ برنامه در حوزه آموزش و پرورش است.

بخشدار سرولایت با اشاره به چالش ها و مشکلات این منطقه تصریح کرد: از جمله خواسته های به حق و مطالبات مردمی، ارتقای منطقه به شهرستان، ارتقای درجه راه و جاده ترانزیتی آسیای میانه، رفع مشکلات معیشتی و کشاورزی بدلیل خشکسالی های اخیر، رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان منطقه و پیگیری کشف انشعابات غیر مجاز آب شرب نیز است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز