خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صمت استان فارس:

تلاش کارگروه تسهیل در راستای متوقف نشدن چرخه تولید است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۲۴۲

مدیر کل صمت فارس گفت: تلاش کارگروه تسهیل در راستای متوقف نشدن چرخه تولید است که در این راستا ایجاد زیرساخت ها،تقویت تولید داخلی و رفع چالش های اقتصادی ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ایزدی در پانصد و سی و هشتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد، گفت: به منظور هماهنگی و تصمیم گیری جهت توسعه  تولید، بهبود، گره‌گشایی و حل مشکلات از واحدها نیز موضوعات ۲۴ بنگاه اقتصادی و واحدهای تولیدی مورد بررسی و با تدابیر ارائه شده توسط اعضای کارگروه، زمینه حل مسائل و تسهیل یا تسریع در حل موانع و بازگشت به تولید این واحدها فراهم و تصمیمات لازم برای رفع چالش آنها گرفته شد.

وی با تاکید بر رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی و صنایع تولیدی در راستای توسعه افزود: بنگاههای اقتصادی و واحدهای تولیدی مطرح شده این نشست با موضوعات ترخیص کالای وارداتی، تعیین تکلیف بدهی، تمدید کارت بازرگانی، درخواست تسهیلات و... در زمینه فرآورده های لبنی، تولید قطعات الکترونیکی خودرو، کاشی و سرامیک، سیانیدسدیم، پنیر پیتزا، فلافل، ناگت و .... فعالیت دارند که با نظر کارشناسان حاضر درجلسه برای آنها گره گشایی شد.

ایزدی بیان کرد: لزوم سرمایه گذاری های کلان درصنایع بزرگ، رفع موانع کسب ‌و کار، اشتغالزایی، جلوگیری از تعطیلی بنگاه‌های تولیدی و صنعتی مورد توجه و تاکید مسئولین و فعالان اقتصادی، صنعتی و تولیدی در استان و کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز