خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

۷۰ درصد صادرات فارس از گمرک منطقه اقتصادی لامرد انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۴۳۳

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی لامرد، از موافقت گمرکات کشور مبنی بر تقویت و شبانه روزی کردن گمرک منطقه ویژه اقتصادی لامرد خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی شریفی در نشست بررسی ظرفیت ها و توانمندی های گمرک منطقه اقتصادی لامرد افزود: ۷۰ درصد از صادرات این استان از طریق گمرک منطقه اقتصادی لامرد انجام می شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال گذشته با صدور بیش از ۳۸۰ پروانه صادراتی، ۷۳ هزار تن کالا از گمرک منطقه ویژه اقتصادی لامرد صادر شده است.

شریفی اظهارداشت: با توجه به اهمیت و جایگاه این منطقه، گمرک جمهوری اسلامی با تقویت و شبانه روزی کردن گمرک منطقه ویژه اقتصادی لامرد موافقت کرده و مجوز آن نیز صادر شده است.

وی اظهار کرد: با توافقی که با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) صورت خواهد گرفت، امکانات و تجهیزات در اختیار گمرک لامرد قرار می گیرد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: با شبانه روزی شدن گمرک منطقه ویژه اقتصادی لامرد، ضمن اجرای کامل رویه های گمرکی، سرعت و کیفیت خدمات رسانی نیز ارتقاء پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز