خبرگزاری کار ایران

ساعت کاری گمرک ماهیرود به ۱۸ عصر افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۲۷۹

در دیدار مسئولان گمرک ماهیرود با مدیران افغانستانی گمرک طرف مقابل،مقرر شد برای نوبت دهی به ناوگان ایرانی، عملیات ترانشیب، تخلیه و بارگیری، نیروی موردنیاز به صورت شبانه روزی در مرز مستقر شود.

به گزارش ایلنا به نقل از گمرک ایران، ملاقات مقامات مرزی و مدیر گمرک مرزی ماهیرود با تجار و مقامات افغانستان جهت حل مشکلات و رفع موانع توسعه صادرات محموله‌های جمهوری اسلامی ایران به افغانستان برگزار شد.

در این دیدار مصوب شد از امروز (۳۰ اردیبهشت ۹۸) موارد زیر پیگیری شود:

۱- ساعت کاری گمرک مرزی ماهیرود از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر افزایش یابد.

۲- گمرک مرزی ماهیرود جهت نوبت دهی ناوگان ایرانی، عملیات ترانشیب، تخلیه و بارگیری، نیروی مورد نیاز به صورت شبانه روزی در مرز مستقر نماید.

۳- با توجه به درخواست روز افزون تجار افغان جهت واردات کالاهای مورد نیاز از طریق مرز ماهیرود، تمام موانع و محدودیت‌های توسعه صادرات از این مرز پیگیری و به قید فوریت حل و فصل شود.

۴- با توجه به سفر و بازدید قریب الوقوع رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی افغانستان از مرز ماهیرود، مراتب درخواست مجوز عمومی ترانزیت و شبانه روزی شدن این مرز و رفع نیازها و امکانات مورد نیاز به شکل مشترک پیگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز