خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری قزوین:

اسفرورین رتبه نخست استان در رسیدگی به پرونده‌های قضایی را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۲۷۲

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: حوزه قضایی اسفرورین در بین دادگاه‌های بخش کل استان با کمترین زمان رسیدگی رتبه نخست را کسب کرده است.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی گفت: با توجه به گزارش معاونت آمار و فناوری اطلاعات کمترین مدت زمان رسیدگی با 40 روز مربوط به حوزه قضایی اسفرورین است که رتبه نخست را در مجموع دادگاه‌های بخش استان دارد.  

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: در این حوزه تعداد پرونده‌های وارده نسبت به پرونده‌های مختومه شده برابر بوده، تمامی پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته و بررسی‌ها نشان می‌دهد که سرعت رسیدگی باعث کاهش کیفیت رسیدگی پرونده‌ها نبوده به طوری که درصد اتقان آرا این حوزه قضایی 84 درصد است که در مقایسه با میانگن کشوری در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

شعبانی افزود: متوسط زمان رسیدگی در واحد اجرای احکام مدنی حوزه قضایی اسفرورین حدود 75 است که در این زمینه نیز رتبه اول را در سطح دادگاه‌های بخش استان کسب کرده است.

رئیس حوزه قضایی اسفرورین هم با بیان اینکه در حال حاضر موجودی پرونده این حوزه قضایی 105  مورد است، گفت: هدف‌گذاری حوزه قضایی اسفرورین در ماه‌های باقی‌مانده سال جاری کاهش موجودی دادگاه به زیر ۱۰۰ پرونده است.

حمیدرضا صادقی ادامه داد: همچنین تعداد پرونده‌های مسن و معوقه این حوزه نیز به 3 پرونده کاهش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز