خبرگزاری کار ایران

در خراسان رضوی رخ داد؛

یک کشته و ۲۶ مصدوم در برخورد تریلی با اتوبوس

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۶۱۴

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ومدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: برخورد تریلی با اتوبوس در محور فیض آباد به بجستان یک کشته و ۲۶ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جواد  امیری از برخورد یک دستگاه تریلی با اتوبوس در محور مه ولات به بجستان و جان باختند یک تن و مصدومیت ۲۶ نفر خبر داد. 

وی گفت: این حادثه در حوالی ساعت ۳:۳۰ صبح امروز ۲۴ مرداد ماه به مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس دانشگاه اعلام شد که با تریاژ تلفنی کارشناسان ارتباطات بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس فیض آباد، میاندهی، عبدل آباد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. همچنین با توجه به شدت حادثه یک پایگاه امداد و نجات هلال احمر نیز فراخوان شد. 

وی با اشاره به اینکه کارشناسان اورژانس در لحظه‌های نخستین پس از تماس با مرکز در محل حادثه برای امدادرسانی و تسریع در انجام اقدام‌های بالینی پیش‌بیمارستانی لازم حاضر شدند، ادامه داد: این سانحه ترافیکی که در محور مه ولات به بجستان رخ داده بوده ۲۶ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت و همه آسیب دیدگان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان آموزشی، درمانی امام حسین(علیه السلام) منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز