خبرگزاری کار ایران

واژگونی خودرو در اتوبان کاشان _ نطنز یک کشته و ۶ مصدوم بر جا گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۷۱۹

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت:واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در اتوبان کاشان _ نطنز روز چهارشنبه(۲ فروردین) یک کشته و ۶ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی این مرکز حسن ریاحی افزود: این حادثه ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست و ماموران امدادی ۱۱۵ به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در اثر واژگونی این خودرو متاسفانه راننده۵۰ ساله به علت صدمات متعدد جان خود را از دست داد و ۶ سرنشین پس از اقدامات اولیه توسط کارشناسان مرکز اورژانس کاشان به بیمارستان بهشتی منتقل شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت:علت این حادثه از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

۲۸ پایگاه امداد و نجات شامل ۱۱ پایگاه شهری و ۱۷پایگاه جاده‌ای در منطقه کاشان با ۴۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و نزدیک به ۱۹۰ نفر نیروی عملیاتی و ستادی در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مردم منطقه خدمات ارایه می‌دهند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز