خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کار استان خبر داد؛

پرداخت ٨٢١ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اشتغالزا در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۳۳۸

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۸۲۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی در چهار ماهه نخست امسال به متقاضیان اجرای طرح‌های اشتغالزا روستایی و عشایری در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، کلثوم فاضل روز شنبه افزود: این میزان تسهیلات به ۱۶۹ طرح اشتغالزای روستایی و عشایری در خراسان رضوی پرداخت شده که زمینه اشتغال ایجادی برای ۴۶۷ نفر را فراهم کرده است.

وی با اشاره به افزایش تسهیلات پرداختی حوزه روستایی و عشایر خراسان رضوی گفت: این در حالی است که در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۱، ۳۹۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به ۱۱۸ طرح اشتغالزای روستایی و عشایری در استان پرداخت شده بود که برای ۳۶۵ نفر شغل ایجاد کرد.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ابتدای اجرای طرح اشتغالزایی روستایی و عشایری در استان تا پایان چهار ماهه نخست امسال ۹ هزار و ۴۰۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به ۹ هزار و ۹۷ طرح پرداخت شده که از این محل برای ۲۱ هزار و ۵۴ نفر شغل ایجاد شده است.

فاضل ادامه داد: از محل جز ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه مربوط به تسهیلات بانکی حمایتی در چهار ماهه نخست امسال همه دستگاه های اجرایی دارای منابع هزار و ۲۶۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به ۸۳۵ طرح با اشتغالزایی برای ۹۵۷ نفر پرداخت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در این مدت از محل ماده قانونی مزبور اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی نیز از محل منابع در اختیار، ۷۶ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به ۱۳ طرح با اشتغالزایی برای ۶۲ نفر پرداخت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز