خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان مطرح کرد؛

هدف گذاری ایجاد ۳۳ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۴۸۸

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) خراسان رضوی گفت: امسال ایجاد ۳۳ هزار فرصت شغلی برای محرومان و نیازمندان استان هدف گذاری شده و اعتبارات آن هم اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا از مشهد، سلمان دانشور افزود: سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی اختصاص یافته که ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان آن از سوی کمیته امداد و ۹۰۰ میلیارد تومان از سوی استانداری استان باید تامین شود.

وی اظهار کرد: به طور معمول ۴۰ درصد تسهیلات اشتغال به بانوان و ۶۰ درصد به مردان متقاضی تا دهک‌ درآمدی پنج اعطا می‌شود.

معاون اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی گفت: طی سال گذشته هزار و ۶۷۵ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغال این استان بود که ۹۵ درصد آن تخصیص یافت که با پرداخت ۲۳ هزارتسهیلات به متقاضیان، ۳۷ هزار فرصت شغلی را محقق کرد.

دانشور افزود: از سال گذشته حدود چهار هزار پرونده در نوبت دریافت تسهیلات هستند که امسال پرداخت وام به آنان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: طرح‌های اشتغال زیر پوشش این نهاد بین سه تا پنج سال تحت نظارت بازرسان قرار دارند.

معاون اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی گفت: طی سال گذشته حدود ۶ هزار خانوار از مددجویان تحت پوشش این نهاد که از تسهیلات اشتغال طی سال‌های قبل بهره‌مند شده بودند، به خودکفایی رسیدند و از گردونه کمک‌های معیشتی این نهاد خارج شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز