خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل کار لرستان مطرح کرد؛

ضرورت تشکیل تعاونی های اشتغال محور در رومشکان/شناسایی ظرفیت‌های شهرستان جهت تشکیل تعاونی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۷۲۵

سرپرست اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های رومشکان تشکیل تعاونی‌های اشتغال محور و هدایت مردم منطقه به طرح‌های تعاونی با مشکارکت همه اقشار مردم این شهرستان ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا، سید فرهاد ناصری نیا در جلسه بررسی مشکلات زیر ساخت و توسعه رومشکان با حضور نمایندگان امور تعاون وزارت کار و مدیر اعتبارات بانک توسعه تعاون کشور در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار تشکیل شد، اظهار داشت: با توجه به پایلوت قرار دادن این شهرستان به عنوان طرح توسعه تعاونی ها در کشور و مساعدت های بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات به این طرحهای تعاونی زمینه تشکیل تعاونی های اشتغال محور در ناحیه صنعتی رومشکان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه باید با همکاری و همراهی مردم و مدیران سایر دستگاه‌های اجرایی در تشکیل شرکت‌های تعاونی در ناحیه صنعتی رومشکان تلاش کرد، افزود: با توجه به پیگیری‌های خوب معاون تعاون وزارت کار و همکاران امور تعاون این اداره کل در تشکیل و حمایت از تعاونی‌ها، ظرفیت‌ا و مزیت‌های شهرستان  شناسایی و بایستی هدایت مردم منطقه  در تشکیل تعاونی در قالب مزیت ها و زنجیره ارزش در اولویت کار خود قرار دهند.

سرپرست اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: اقتصاد تعاونی در چارچوب عدالت تعریف شده و می‌تواند با جلب مشارکت عمومی و جمع‌آوری سرمایه‌های کوچک واحدهای بزرگ اقتصادی را بنا کند.

ناصری نیا در ادامه گفت: بخشی از مشکلات و زیر ساخت‌های شهرک صنعتی با همکاری و همراهی فرماندار و سایر دستگاه‌های اجرای رومشکان و استان رفع شده و می طلبد در انجام این زیر ساخت‌ها تسریع شود و مشکلات تسهیلات تعاونی توسط بانکهای عامل حل و تسهیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز