خبرگزاری کار ایران

شهردار الوند:

میادین شهر الوند جمع‌آوری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۰۴۳

شهردار الوند گفت: اصلاح هندسی در شهر الوند آغاز شده و در نتیجه آن بخشی از مشکلات و گره ترافیکی که در برخی از ساعات شبانه روز وجود دارد، رفع می‌شود، در این راستا جمع‌آوری میادین در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، جواد خلج طایفه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت شهری در الوند گفت: اجرای بیش از ۳۰ پروژه مصوب شده در شورای شهر، در اولویت کاری مدیریت شهری الوند قرار دارد؛ درحال حاضر پروژه کمربندی جنوبی شهر و عقد قرارداد آسفالت معابر خاکی و لکه‌گیری آغاز شده و لوله‌گذاری دو معبر که به دلیل عرض کم برای مردم مشکلات ایجاد کرده، در حال انجام است.

شهردار الوند افزود: ساماندهی وانت بارهای سیار الوند به عنوان معضل شهر و مطالبه عمومی شهروندان با تشکیل کارگروه‌های مختلف و حمایت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز، فرماندار و شورای شهر انجام شده است.

وی عنوان کرد: همچنین طرح احداث پارک بانوان تهیه شده و دو جلسه کارگروهی تشکیل شده که امیدواریم با همراهی شرکت آب منطقه‌ای و اداره محیط زیست مشکلات موجود رفع و بتوانیم عملیات اجرایی این پروژه را آغاز کنیم.

اتمام دو کمربندی الوند تا پایان سال

این مسئول ادامه داد: روشنایی پارک‌ها بر اساس تاکید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همراهی شرکت برق و بر اساس ضوابط موجود ساماندهی می‌شود، از سوی دیگر با توجه به کمبود وسایل نقلیه درون شهری و حمل و نقل عمومی، ۴ دستگاه اتوبوس از طریق سازمان شهرداری‌های کشور خریداری و هزینه‌های آن پرداخت شده و منتظر هستیم به محض اعلام سازمان شهرداری‌های کشور، این تعداد اتوبوس‌ها را به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر الوند اضافه کنیم.

خلج طایفه ادامه داد: با توجه به تردد ماشین آلات سنگین از معابر درون شهری و از بین رفتن ابنیه شهری و ایجاد نارضایتی در مردم مبنی بر مشکل در تردد و وجود گره‌های ترافیکی باید زیرسازی کمربندی انجام شود که بخشی از آن در گذشته انجام شده و زیرسازی بخشی از این پروژه در حال اجراست.

وی عنوان کرد: امیدواریم تا پایان امسال اجرای دو کمربندی از سه کمربندی جنوبی، میانی و شمالی شهر الوند تکمیل شود که در حال حاضر موزاییک بندی‌های نقشه کمربندی‌ها در حال انجام است و کسانی که در عرصه ملکیت دارند هزینه‌های آن‌ها براساس نظر کارشناسی پرداخت می‌شود.

شهردار الوند  با اشاره به جمع‌آوری میادین الوند گفت: نخستین میدان، میدان بسیج است که در آن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و علائم ترافیکی نصب شده و در چند روز آینده میدان جمع‌آوری و به چهار راه تبدیل می‌شود، همچنین میدان جابر هم جمع آوری می‌شود که جمع‌آوری این میادین می‌تواند به حل مشکلات ترافیکی کمک کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز