خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل توزیع برق استان:

۱۹۶ هزار مشترک کرمانشاهی پاداش خوش مصرفی برق دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۳۰۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: طی خرداد و تیرماه امسال ۱۹۶ هزار مشترک کرمانشاهی پاداش خوش مصرفی برق دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه،  محمد مرادی با قدردانی از همکاری و مشارکت خوب مردم در رعایت الگوی مصرف برق اظهار داشت: مشترکین خانگی استان در دریافت پاداش خوش مصرفی و رعایت الگوی مصرف برق جزو استان های برتر کشور محسوب می‌شوند.

وی گفت: طبق دستورالعمل وزارت نیرو الگوی مصرف برق  در مناطق عادی همچون کرمانشاه ماهیانه ۳۰۰ کیلووات است که ۹۵ درصد مشترکین خانگی در مناطق عادی استان الگوی مصرف را رعایت کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: در مناطق گرمسیری الگوی مصرف برق هزار کیلووات در ماه است که بیش از ۹۰ درصد مشترکین در مناطق گرمسیر استان نیز با وجود افزایش دمای بی سابقه  و گرمای هوا الگوی مصرف را به خوبی رعایت کرده‌اند.

وی افزود: کرمانشاه یکی از چهار استان برتر کشور در رعایت الگوی مصرف برق می باشد که مشترکین خانگی پاداش خوش مصرفی دریافت کرده‌اند.

مرادی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه طی ماه های خرداد و تیرماه امسال‌ هفت میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به مشترکین خانگی پاداش پرداخت شده که این پاداش شامل مشترکینی می شود که نسبت به سال گذشته مصرف خود را کاهش داده اند.

وی گفت: طی این دو ماه اخیر از ۶۱۲ هزار قبض صادر شده در استان کرمانشاه، ۱۹۶ هزار مشترک مشمول دریافت پاداش شدند که بیشترین مبلغ پاداش خوش مصرفی برق طی دو ماه خرداد و تیر به یک مشترک کرمانشاهی به مبلغ ۹۳۰ هزار تومان تعلق گرفت.

محمدی عنوان کرد: امیدواریم با توجه به شناختی که از فرهنگ بالای هم استانی‌های کرمانشاهی سراغ داریم، برای همراهی با هموطنان عزیزمان در استانهای جنوبی کشور که در این روزهای خیلی گرم با دمای بی سابقه بالای ۵۰ درجه مواجهه هستند، مدیریت مصرف برق را همچنان مد نظر قرار دهند تا با تامین برق پایدار در این گرمای بی سابقه سایر هم وطنمان خصوصا خردسالان و کودکان در مناطق گرمسیر کشور بتوانند از نعمت برق بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز