خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی استان خبر داد؛

کشف ۱۰۵ دستگاه گوشی هوشمند سرقتی توسط مرزبانان هنگ تایباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۹۶۷

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف ۱۰۵ گوشی هوشمند سرقتی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سردار  مجید شجاع در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور موفق به کشف ۱۰۵ دستگاه تلفن همراه قاچاق طی ۲ عملیات جداگانه  شدند. 

وی در ادامه تصریح کرد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد در حین مسافرین به چند تبعه افغان مشکوک شده و پس از بازرسی آنها موفق شدند ۱۰۵ گوشی هوشمند سرقتی را که به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کنند. 

شجاع تصریح کرد: در عملیات اول مرزبانان از یک تبعه افغانستانی ۸۸ گوشی و در عملیاتی دیگر ۱۷ گوشی سرقتی را ۱۰ تبعه افغان کشف کردند. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی گوشی های تلفن هوشمند سرقتی را ۱۵ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال برآورد کردند و مرزبانان راننده متهمین را دستگیر و به همراه گوشی های مکشوفه تحویل مراجع ذی الصلاح دادند. 

این مقام مسئول مرزبانی استان در ادامه نیز بیان داشت: گوشی های سرقتی تحویل اداره آگاهی می‌شود و پس از ثبت و استعلام از سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آن در سراسر کشور خواهد شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان با قدردانی از تلاش‌های مرزبانان در راستای جلوگیری از سرقت و قاچاق اموال هموطنان گفت: مرزبانان استان خراسان رضوی در برابر قاچاقچیان مقتدرانه ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد تا اموال هموطنان به آن‌سوی مرز قاچاق شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز