خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

مالکان نمی‌توانند مستاجرها را به دلیل افزایش اجاره بها مجبور به تخلیه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۹۵۳

استاندار خراسان رضوی گفت: مالکان نمی‌توانند مستاجرها را به دلیل افزایش نامتعارف اجاره بها، مجبور به تخلیه کنند، مردم به اتحادیه املاک اطلاع دهند با این مسئله برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در پاسخگویی به تماس‌های مردمی و برخی گلایه‌ها درباره افزایش اجاره بها از سوی مردم اظهار کرد: اگر مستاجری با افزایش اجاره بهای خارج از نرخ‌های تعیین شده در هر منطقه در مشهد مواجه شد می‌تواند به اتحادیه املاک مراجعه کند تا با این مساله برخورد شود.

وی ادامه داد: مالکان نمی‌توانند مستاجرها را به دلیل افزایش اجاره بها بیشتر از ضرایب مشخص شده در هر یک از مناطق مشهد بیرون کنند، در هر یک از مناطق شهر مشهد این ضرایب افزایش اجاره بها مشخص شده است.

استاندار خراسان رضوی افزود: در شرایط اقتصادی امروز به طور جدی درباره افزایش اجاره به خصوص در شهر مشهد حساسیت وجود دارد و موضوع توسط فرماندار مشهد در حال پیگیری است.

نظری در پاسخ به سایر تماس‌های مردمی نیز دستورات لازم را برای پیگیری مشکلات مردم صادر و درباره یکی دو پروژه بخصوص که مورد گلایه مردم بود، با مسئولان مربوطه برای رفع آنان گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز