خبرگزاری کار ایران

یک مسئول عنوان کرد؛

ضرورت تعامل نهادها و تولیدکنندگان قزوین برای تولید پوشاک مناسب

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۰۱۹

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: در زمینه تولید پوشاک مناسب با موازین اسلامی، لازم است در یک حرکت تعاملی مجموعه سازمان صمت، اتاق اصناف، تولیدکنندگان بخش خصوصی و مجموعه‌های مردمی نسبت به نظارت بر بازار پوشاک و عرضه البسه مناسب اقدام فوری داشته باشند.

به گزارش ایلنا، عباس کاظمی در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: برخورد با هنجارشکنی و تخلف از قانون عفاف و حجاب باید از عاملین اصلی ترویج اباهه گری شروع شود.

 سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ادامه داد: مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی، ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌های تجاری، اصناف و مراکز خدمات عمومی باید بر اساس خواست اکثریت قاطع مردم نسبت به انجام تکالیف قانونی خود در خصوص رعایت قانون عفاف و حجاب اقدام کنند و اگر در این زمینه کم کاری صورت بگیرد قطعا به عنوان ترک فعل مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: در موضوع عفاف و حجاب بحث تولید پوشاک مناسب که با موازین اسلامی و فرهنگی ایرانی قرابت داشته باشد به طور جدی باید مورد توجه باشد.

وی با تقدیر از حمایت دستگاه قضایی و مجموعه حاکمیت نسبت به آمران به معروف خاطر نشان کرد: باید به دنبال سازوکار مناسب برای نقش آفرینی مردم در همه موضوعات فرهنگی و اجتماعی باشیم تا بتوانیم با حضور و مدیریت مردم مسائل موجود را حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز