خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت حوادث استان خبر داد؛

مصدومان حادثه چرخ و فلک بوستان باراجین قزوین از بیمارستان ترخیص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۸۵۸

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: حال مصدومان حادثه چرخ و فلک بوستان باراجین مساعد است و همگی از بیمارستان ترخیص شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: این حادثه ۱۱ مصدوم شامل ۶ کودک و پنج بزرگسال داشت که به بیمارستان های شهید رجایی و رازی قزوین اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اضافه کرد: مصدومیت بیشتر این افراد جزئی بود و مداوای سرپایی در بیمارستان بر روی آنها انجام شد.

اسماعیلی همچنین گفت: در حال حاضر هیچ یک از مصدومان حادثه چرخ و فلک بوستان باراجین در بیمارستان ها بستری نیستند.

امیررضا اکبری نیا مدیر بیمارستان شهید رجایی که مرکز درمانی تخصصی دولتی حادثه دیدگان تصادفات و رسیدگی به مصدومان حوادث مختلف است نیز اظهار کرد: پنج تن از مصدومان حادثه چرخ و فلک به این بیمارستان اعزام شدند که از ناحیه دست، سر و بینی دچار آسیب دیدگی بودند.

وی اظهار کرد: یکی از مصدومان با رضایت شخصی مرخص و چهار نفر دیگر از پس از اقدامات درمانی اولیه ترخیص شدند.

حادثه سقوط چرخ و فلک ویژه کودکان در بازیگاه دالفک بوستان ملی باراجین حوالی ساعت 23 روز گذشته رخ داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز