خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری فارس تاکید کرد؛

همکاری همه جانبه دستگاه قضایی در مسیر تسهیل امور شهری

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۷۰۲

رئیس کل دادگستری فارس گفت: دستگاه قضایی در مسیر تسهیل امور شهری و رفع مشکلات و معضلات شهری که در نهایت منجر به صیانت از حقوق عامه مردم خواهد شد همکاری همه جانبه‌ای در دستور کار داریم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در دیدار رئیس شورای شهر شیراز، افزود: اولویت برنامه‌های شورای شهر و شهرداری شیراز باید اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقدامات فرهنگی در محلات کمتر برخوردار باشد.

 وی بر تمرکز بیشتر نهادهای فرهنگی به ویژه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز و نهاد های مرتبط با پارلمان شهری بر اقدامات تأثیرگذار در حوزه فرهنگ عمومی تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری فارس ادامه داد: باید طرح‌های مبتکرانه فرهنگی را به صورت ویژه مد نظر قرار دهید و از ظرفیت جوانان و سازمان‌های مردم نهاد نهایت بهره برداری انجام شود.

رئیس شورای شهر شیراز نیز در  ادامه گفت: اگر قوه قضاییه در تعامل و عدالت بین قوانین و اجرا حضور عدالت محور نداشته باشد نظام مقدس جمهوری اسلامی سرجای استقرار خودش قرار نمی‌گیرد و این مهم و ایستایی توسط قوه قضاییه محقق می‌شود.

مهدی طاهری به بیان همکاری‌های مشترک دستگاه قضایی و شورای شهر شیراز پرداخت و عنوان کرد: سه قوه قضاییه، مقننه و مجریه نظام مقدس جمهوری اسلامی را در چارچوب و قاعده یک نظام نگاه داشته است.

او افزود: نظام اسلامی ما استوار بر سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه و با رهبری انقلاب و هدایتگری مقام معظم رهبری است که هدایت گر این نظام است.

رئیس شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: آنچه که در قوای دیگر انجام می‌شود چه در حوزه تقنین و چه اجرا؛ اگر قوه قضاییه در تعامل و عدالت بین قوانین و اجرا حضور عدالت محور نداشته باشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرجای استقرار خودش قرار نمی‌گیرد و این مهم و ایستایی توسط قوه قضاییه محقق می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز