خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

مشکلات مراکز تولیدی خرمان و کشتارگاه کوهستان به سرانجام رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۴۲۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان از رفع مشکلات مجتمع تولیدی کشت و صنعت خرمان و کشتارگاه کوهستان کوهدشت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیروس ابراهیمی در یازدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات شرکت کشت و صنعت خرمان خرم آباد و کشتارگاه کوهستان کوهدشت ۸ مورد با اتفاق نظر اعضای ستاد به تصویب رسید. 

وی افزود: از این تعداد مصوبه ۷ مورد مربوط به شرکت کشت و صنعت تولید داروهای گیاهی خرمان خرم آباد هستند.

معاون استاندار تصریح کرد: خوشبختانه در این جلسه تعاملات بسیار خوبی با بانک ها به ویژه بانک ملی استان برای حمایت از این مرکز تولیدی انجام شد.

ابراهیمی در خصوص شرکت خرمان افزود: این شرکت با بیش از ۱۰۰ پرسنل یکی از مراکز مهم تولید داروهای گیاهی در کشور می باشد که ظرف دو سال گذشته با مشکلاتی مواجه شده است.

وی همچنین در مورد کشتارگاه کوهستان کوهدشت عنوان کرد: برای رفع مشکلات این واحد نیز تعاملات مناسبی با بانک ملی انجام شد تا فعالیت این مرکز نیز تداوم داشته باشد.

به گزارش ایلنا، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بر مبنای مواد ۶۱ و ۶۲ قانون مجلس شورای اسلامی تشکیل و فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز