خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد :

تعیین تکلیف زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۸۰۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ازتعیین تکلیف زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد .

به گزارش ایلنا از ساری ،جلسه بررسی مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی رستم کلا قائم‌شهر با حضور موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، ادیانی و رضیان نمایندگان مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی و محمدی فرماندار قائم‌شهر، در شهرک صنعتی رستم کلا برگزار شد.

سید مصطفی موسوی در این جلسه گفت: شهرک صنعتی رستم کلا در زمینی به مساحت 27 هکتار ایجاد شد که هم‌اکنون 7 واحد تولیدی فعال با ظرفیت اشتغال 40 نفر در حال فعالیت می‌باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک صنعتی رستم کلا اظهار داشت: بر اساس قانون، ساخت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب باید دارای تعداد واحدهای بهره‌بردار بیش از 70 درصد و حجم فاضلاب واحدهای تولیدی مستقر در شهرک، بالای 100 مترمکعب در شبانه‌روز باشد.

موسوی بیان داشت: در 2 سال گذشته تمام اراضی خالی در شهرک‌های صنعتی، پس از بررسی و ارسال اخطار، تعیین تکلیف شده‌اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 14 شهرک صنعتی استان دارای تصفیه‌خانه فاضلاب می‌باشند.

رضیان نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: تمام تلاش و حمایت دولت در راستای ایجاد اشتغال‌زایی به بخش تولید و صنعت است و باید با همراهی و همدلی و تکمیل زیرساخت، زمینه استقرار صنایع را فراهم کنیم.

وی بیان داشت: بهبود مستمر فضای کسب‌وکار، افزایش تولید و اشتغال و بهره‌وری و افزایش صادرات می‌تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند.

ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: دولت اقدامات مناسبی در خصوص ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی اجرا نموده و می‌تواند محرک خوبی برای تولید و صنعت باشد.

وی بیان داشت: حمایت از بنگاه‌هایی که مزیت رقابتی دارند و به‌نوعی در فرآیند توسعه نقش‌آفرینی می‌کنند، به تولید و اشتغال کمک می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز