خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های یزد:

هیچ کوتاهی در پرداخت تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌ها در استان صورت نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۱۶۸

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد با بیان اینکه بانک‌ها همواره به تعهدات خود در قبال دستورالعمل‌ها پای‌بند بوده‌اند گفت: هیچ کوتاهی در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری از سوی بانک‌ها صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، ذبیح الله پورجان آباد در واکنش به سخنان سرپرست ورزش و جوانان یزد مبنی بر ضعف بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج اظهار داشت: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری با جدیت در اولویت دستورکار بانک‌ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج جدی است اضافه کرد: شبکه بانکی استان حتی خارج از ساعت اداری نسبت به تکمیل پرونده متقاضیان اقدام می‌کند.

پورجان آباد افزود: سال گذشته پنج هزار و ۸۷۰ فقره تسهیلات ازدواج و هشت هزار و ۷۵۰ فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت شده و در سه ماهه اول امسال هم هزار و ۴۱ فقره وام ازدواج و هزار و ۱۸۳ فقره وام فرزندآوری به حساب متقاضیان واریز شده است.

وی تأکید کرد که هیچ کوتاهی در پرداخت این تسهیلات از سوی بانک‌ها صورت نگرفته و مشکل اصلی در سهمیه تخصیصی به استان است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان عنوان کرد: متقاضیان حداکثر ۱۵ روز پس از ثبت نام به شعبه ارجاع داده می‌شوند و پس از تکمیل مدارک هم حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز تسهیلات پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز