خبرگزاری کار ایران

نماینده کرمان در شورای عالی استان‌ها:

با وجود ظرفیت بزرگ معادن در جنوب کرمان، عدالت نیست جوانان این منطقه بیکار باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۷۹۰

خارایی گفت: با تأسف باید بگویم که میان مناطق مختلف استان کرمان توازن و عدالت برقرار نیست. عدالت نیست در حالی که ما این ظرفیت عظیم از معادن مختلف را داریم، بیکاری گریبانگیر جوانان و خانواده‌های ما باشد.

به گزارش ایلنا، خداداد خارایی با بیان اینکه ظرفیت‌های معدنی موجود در جنوب کرمان، فوق‌العاده است، گفت: اما متأسفانه از این پتانسیل بزرگ در راستای پیشرفت جنوب کرمان و اشتغال جوانان این منطقه استفاده حداقلی می‌شود.

وی افزود: چرا معادن جنوب کرمان مانند معادن شمال کرمان، فعال نمی‌شود؟ چرا ضریب بیکاری در جنوب کرمان بیشتر از سایر مناطق استان است؟ عدالت نیست جوانان ما با این ظرفیت معادن بیکار باشند و در برخی معادن نیروها را گزینشی و با معرفی و توصیه استخدام کنند.

خارایی خاطرنشان کرد: از دولت تقاضا داریم تا با تسهیل شرایط برای ورود سرمایه‌گذاران به جنوب کرمان، معادن این منطقه را احیا کند تا جنوب استان نیز مانند شمال استان شود و بیکاری کاهش پیدا کند.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: با تأسف باید بگویم که میان جنوب و شمال کرمان توازن و عدالت برقرار نیست. عدالت نیست در حالی که ما این ظرفیت عظیم از معادن مختلف را داریم، بیکاری گریبانگیر جوانان و خانواده‌های ما باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز