خبرگزاری کار ایران

نماینده کرمان در شورای عالی استان‌ها:

طرح رتبه‌بندی معلمان هر چه زودتر اجرایی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۹۱۱

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به طرح رتبه بندی معلمان، گفت: امید است دولت با اجرا کردن هر چه سریعتر این طرح لبخند را بر لب معلمان و خانواده هایشان بیاورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خداداد خارایی در نطق پیش از دستور خود در ششمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها که صبح امروز 19 خردادماه در ساختمان قدیم مجلس برگزاری شد، گفت: استان کرمان پهناورترین استان کشور با ۲۳ شهرستان است که همواره در دفاع از کشور و انقلاب، در دفاع مقدس و مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر، سرآمد بوده است. 

وی افزود: از استاندار کرمان درخواست داریم از مدیران همسو با دولت و انقلابی استفاده کند و مدیران غیر همسو را کنار بگذارد.

خارایی با اشاره به طرح رتبه بندی معلمان، ادامه داد: امید است دولت با اجرا کردن هر چه سریعتر این طرح لبخند را بر لب معلمان و خانواده هایشان بیاورد.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها با تشکر از رئیس قوه قضاییه اظهار داشت: اعتباری جهت بهبود معیشت و افزایش حقوق کارکنان و کارمندان این قوه اختصاص دهید.

وی با قدردانی از رئیس‌جمهور بابت سفر سرزده در هنگام سیل استان کرمان، خاطرنشان کرد: امید است مصوبات این سفر اجرایی شود.

خارایی خواستار بخشودگی سود و جریمه دیرکرد وام های مسکن دولت نهم  شد و از وزیر ورزش خواست تا به ورزش همگانی توجه بیشتری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز