خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

مواد مخدر دشمنی است که بنیان‌های خانواده‌های ایرانی را هدف قرار داده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۸۸

تضعیف و نابودی خانواده‌های ایرانی از اهداف دشمن است، مواد مخدر دشمنی است که بنیان‌های خانواده‌های ایرانی را هدف قرار داده است و چنانچه مراقب نباشیم خطر آن از داعش بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: برگزاری کنگره‌ شهدای طلبه با این هدف است که روحانیت شیعه همواره پیشتاز بوده و حتی در عرصه جنگ تحمیلی خود عامل به عمل است و این به معنی فخر فروشی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، در ششمین کنگره شهدا و ایثارگران روحانی و طلاب با بیان اینکه آثار وجودی روحانیون در جبهه‌های حق علیه باطل، خود اثرات مثبت و خوبی در جهت تقویت روحیه رزمندگان داشت، افزود: برگزاری یادواره شهدای روحانی نه تنها برای قشر طلبه و روحانی مجاهدت و ایثار را متذکر می‌شود، به عموم مردم نشان می‌دهد که روحانیت شیعه با بقیه مسالک دنیا فرق می‌کنند.

امام جمعه اصفهان عامل بودن به آنچه توصیه می‌کنند را از نشانه‌های بارز روحانیت شیعه عنوان و بیان کرد: در زمان جنگ اگر روحانیت مردم را به حضور در جبهه‌های حق علیه باطل تشویق می‌کردند، بیشترین آمار شهدا را نیز به خود اختصاص داده‌اند.

وی بابیان اینکه از افتخارات بزرگ مکتب شیعه این است که جامعه و قشر روحانیت و طلبه همیشه پویا، فعال، جانفشان، ایثارگر و پیشتاز در لحظات سخت بوده است، ادامه داد: جمع‌آوری آمار و اطلاعات شهدای طلبه در استان در اوایل کار بسیار سخت بود، که با همکاری بنیاد شهید، سپاه پاسداران و بسیج اطلاعات و مشخصات اغلب آن‌ها احصا شد.

آیت ا… طباطبایی‌نژاد، تصریح کرد: این آمار تنها مختص شهدای روحانی بوده، در صورتی‌که از این قشر بسیاری جانباز و یا اسیر شدند و بسیاری از شهدا نیز جز فرزندان و خانواده روحانیون بودند.

وی گفت: تعداد طلاب و روحانیون کل کشور در زمان جنگ حدود ۳۰هزار نفر بوده که از این تعداد ۵ هزار نفر به درجه عظمای شهادت نائل آمدند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: در زمان جنگ استان اصفهان حدود ۳ هزار طلبه داشته، که از این تعداد ۷۰۰ نفر یعنی چیزی قریب به یک سوم به شهادت رسیدند، که این تعداد در بین دیگر اقشار دیده نمی‌شود.

وی از چاپ ۳ جلد کتاب در زمینه زندگینامه و بیوگرافی این شهدا خبر داد و گفت: این کار را تا چاپ زندگینامه همه شهدا ادامه می‌دهیم.

امام جمعه اصفهان با اشاره به تهدیدات اجتماعی که امروز دامنگیر جامعه است گفت: تضعیف و نابودی خانواده‌های ایرانی از اهداف دشمن است، مواد مخدر دشمنی است که بنیان‌های خانواده‌های ایرانی را هدف قرار داده است و چنانچه مراقب نباشیم خطر آن از داعش بیشتر است.

وی اضافه کرد: مردم عزتمند ایران با هدایت رهبری در ۸ سال دفاع مقدس آنچنان سیلی محکمی به صورت و چهره استکبار و دولت‌های غربی و آمریکایی زدند که تا سال‌های سال جرأت حمله فیزیکی به ایران را نخواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز