خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین عنوان کرد؛

برنامه ریزی برای خرید تضمینی ۲۱۰ هزار تن گندم در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۳۸۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: باتوجه به اینکه در فصل برداشت گندم قرار داریم، خرید تضمینی آن هم آغاز شده و برای خرید ۲۱۰ هزار تن گندم برنامه رییزی شده است.

به گزارش ایلنا، علی رحمانی گفت: با توجه به این که استان قزوین در برخی از محصولات یکی از قطب‌های اصلی تولیدات کشاورزی است لازم است صنایع تبدیلی و تکمیلی به صورت ویژه مورد حمایت قرار بگیرند تا چرخه تولید و توزیع محصولات کامل‌تر شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۰ هکتار گلخانه در استان فعال است که محصولات متنوعی را در طول سال تولید می‌کند، ضمن این که با ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای احداث شهرک گلخانه‌ای نودهک این میزان گلخانه افزایش می‌باید که در این راستا حمایت‌های تسهیلاتی خوبی ارائه شده است.

وی عنوان کرد: خرید تضمینی گندم در استان آغاز شده و امیدواریم در سال جاری مبالغ مربوط به خرید تضمینی گندم در اسرع وقت به حساب کشاورزان واریز شود.

این مسئول اظهار کرد: یکی از مواردی که باید به صورت جدی در بخش کشاورزی استان دنبال شود اجرای طرح‌های تجمیعی اراضی کشاورزی است که به شدت می‌تواند در افزایش بهره‌وری کشاورزی در استان موثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز