خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خوزستان:

کیفیت آب کرخه از دغدغه‌های مدیریت استان است / تقویت شبکه به منظور کاهش قطع برق

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۸۶۲

جلسه شورای اداری شهرستان کرخه به ریاست معاون استاندار و با حضور فرماندار، نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی، شهر و روستا، مدیران حوزه عمرانی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمد خانچی در این‌نشست که شب گذشته برگزار شد، خدمت رسانی به مردم شهرستان کرخه را از اولویت ها دانست و افزود: تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات این شهرستان از اولویت های مدیریت استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان  در ادامه به مسئله کیفیت و کمیت آب در این شهرستان اشاره کرد و افزود: اقدامات خوبی در این حوزه و آبرسانی روستایی انجام شده است و کمیت آب در این شهرستان رو به بهبود است و در تلاشیم که مسائل و چالش های کیفیت آب و آبرسانی میان آب در اسرع وقت حل و فصل شود.

خانچی به پروژه های شهرداری ها و دهیاری های این شهرستان اشاره کرد و افزود: بیش از ۲۵۰ پروژه از محل مرحله اول عوارض آلایندگی به ارزش بیش از ۱۱۰ میلیارد در شهرستان کرخه در حال انجام می باشد که شاهد تغییرات محسوسی در روستاها و شهرهای این شهرستان می باشیم.

خانچی به مسئله برق و مشکلات برق این شهرستان اشاره کرد و افزود: با اصلاحاتی که در حوزه برق در حال انجام است شاهد تقویت شبکه برق این شهرستان و کاهش قطعی برق خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز