خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

هرجا رفتیم کار انجام دهیم ترمز را کشیدند/ امروز خوشحال باشند که استعفا نمی‌دهم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۸۳۴

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به محض اینکه فعالیت در روستاها شدت گرفت بیان کردند کار را برای فعالیت مجلس شروع کردم، مجبور شدم ترمز خدمت‌رسانی را بکشم و کنار بیایم.

به گزارش ایلنا از مشهد، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: من جز خدمت برای مردم و نوکری امام رضا(ع) چیزی در ذهنم نبوده و نیست. روزی که وارد شورای شهر شدم قبل از انتخابات از خود امام رضا(ع) خواستم و هرچه دارم و ندارم از ایشان است. لطف امام رضا(ع) موجب شد که مردم ما را انتخاب کردند.

وی افزود: بعد از شروع فعالیت در ایام شورایی اتفاقاتی پیش آمد که طبیعی بود اما ناراحتی من زمانی است که مطالبی را بیان می‌کنم و برخی ناراحت می‌شوند که چرا این موارد را می‌گویم، در حالی که ما می‌خواهیم کار خود را انجام دهیم. مقام معظم رهبری بارها فرمودند وارد مباحث حاشیه‌ای نشوید و پوپولیستی حرکت نکنید. بعضی دوستان تصور می‌کردند که برخی اقدامات من پوپولیستی و برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است. ما به دلیل تعهدی که دادیم و مردم ما را به عنوان عضو شورا انتخاب کردند وظیفه و تکلیفی داریم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: زمانی که رئیس شورای شهرستان بودم به روستاهای شهرستان مشهد می‌رفتم. در این مدت از ۸۸ روستا بازدید کردم و ۵۰۰ مکاتبه انجام دادم. نمی‌گویم تمام مشکلات آن‌ها حل شد اما از ۵۰۰ مکاتبه و ۸۸ بازدید، حداقل ۸ کار را برای روستاییان انجام دادم. به محض اینکه فعالیت در روستاها شدت گرفت بیان کردند کار را برای فعالیت مجلس شروع کردم، مجبور شدم ترمز خدمت‌رسانی را بکشم و کنار بیایم. دوباره سفرهای استانی را شروع کردم باز مطالبی مطرح شد. صحبت از هیأت فوتبال استان شد و باز گفتند این برای انتخابات مجلس است. مسائل حاشیه شهر را شروع کردیم و وارد گفت‌وگو با شهرداران مناطق و سازمان‌ها شدیم باز این مطالب را مطرح کردند. هرجا رفتیم کار انجام دهیم ترمز را کشیدند.

حاجی‌بگلو ادامه داد: گفتم این کار فیک‌نیوزها است، ناراحت شدند. رسانه‌ای که اصالت دارد مشخص است و ما رسانه‌ها را از خودمان می‌دانیم اما برخی بی‌نام و نشان مطالبی را مطرح می‌کردند و برخی به آن‌ها هویت می‌دادند. در زمان انتخاب شهردار، من نیز جزو گزینه‌ها بودم و برنامه داشتم، گفتم اعضا برنامه‌ها را گوش کنند و اگر خوب نبود انتخاب نکنند. در سفر ترکمنستان عده‌ای را اجیر کردند و برای اینکه من را از روند فرایند انتخاب شهردار حذف کنند، در مرز باجگیران از من و خانواده‌ام فیلم و عکس گرفتند و کار رسانه‌ای و تخریب کردند، البته از دستگاه قضایی تشکر می‌کنم که ورود پیدا کردند و افرادی که فیلم گرفتند و افراد پشت پرده مشخص شدند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: این همه داد زدند، گفتند و ترمز خدمت‌رسانی را کشیدند، امروز می‌خواهم بگویم خوشحال باشید حاجی‌بگلو استعفا نمی‌دهد و بر آن عهدی که بسته هست. تا پایان دوره خدمتگزاری هستم، به تعهدی که دادم عمل می‌کنم و با قدرت بیشتر در روستاها، حاشیه شهر و شهرستان‌های استان حضور پیدا می‌کنم که دیگر خیالشان راحت باشد انتخاباتی در راه نیست. به عنوان عضو شورای شهر هر تلاشی را بتوانم برای مشارکت مردم در انتخابات آتی مجلس خواهم کرد و این را وظیفه تکلیفی، قانونی و شرعی خود می‌دانم.

وی همچنین ر خصوص مجموعه شهرآرا گفت: تذکری به شهردار می‌دهم که امیدوارم با تذکر حل شود و به سمت سوال نرود. تذکر می‌دهم مجموعه شهرآرا را سریع‌تر سروسامان دهید. من توئیتی زدم و نقدی کردم که گلایه کردند. ما با مجموعه شهرآرا ارتباط بسیار خوبی داریم؛ روزنامه شهرآرا باید روزنامه‌ای برای خدمت به مردم باشد نه اینکه در دوره‌ای که شورا و مدیریت شهری انقلابی است، مطالبی در روزنامه چاپ می‌شود که در شان جریان انقلابی نیست.

حاجی‌بگلو در خصوص رایگان کردن حمل‌ونقل عمومی عنوان کرد: رایگان کردن اتوبوس در حال بررسی است و خبرهای خوبی می‌رسد که کمیسیون برنامه و بودجه و عمران توافقاتی را انجام دادند. باید اتفاق خوبی را در این زمینه رقم بزنیم. شاید در فرآیند، مشکلات کوچکی داشته باشیم اما قابل حل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز