خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در شورای اداری استان:

بهترین سیاست های دنیا، بدون همراهی مردم به سرانجام نمی رسند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۷۸۰

استاندار فارس گفت: در بحث مبارزه با گران فروشی تا پای مردم به میدان نیاید نمی توان گران فروشی در همه زمینه ها را رفع کرد.

 به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه، در شورای اداری استان که با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت در شیراز برگزار شد، افزود: بدون همراهی و مشارکت مردم کاهش مصرف گاز، برق و بنزین نیز مقدور نخواهد بود؛ در صورت عدم تغییر در روش مصرف شاهد ایجاد یک فاجعه در کشور خواهیم بود؛ لذا می بایست با همراهی مردم نسبت به اصلاح الگوی مصرف اقدام کنیم.

استاندار فارس با تاکید براینکه بهترین سیاست های دنیا، بدون همراهی مردم به سرانجام نمی رسند، گفت: برخی از گروه‌های مردمی ما که به شکل جهادی، با انگیزه، بدون تکبر و ریا وارد میدان‌ها می شوند، فکر می‌کنند که فقط خودشان مخلص، جهادی، وقت گذار هستند و همه مدیران به دنبال مدیریت، پست و مقام هستند.

وی افزود: تا زمانی که مشارکت و همراهی مردم در میان نباشد شاهد اقدامات مثبتی نخواهیم بود.

ایمانیه اضافه کرد: ما مدیران باید به این نتیجه برسیم که بهتر از مردم در همه امور آگاهی ندارند؛ برخی از ما تصور می‌کنیم که از همه مردم، در همه امور بهتر متوجه موضوعات مختلف می شویم که این یک تصور غلط است و باید کنار گذاشته شود.
ایمانیه، در خصوص استفاده از ظرفیت و توان مردم در عملیاتی کردن برخی سیاست ها گفت: از جمله مواردی که لازم است در ماجرای مردمی سازی دنبال شود بحث اصلاح الگوی کشت است که بدون همراهی کشاورزان ممکن نیست.

استاندار فارس ادامه داد: در مبارزه با قطع درختان، مبارزه با زمین خواری، مبارزه با قاچاق کالا، شناسایی خانه های خالی، کاهش اجاره بها، ازدواج آسان و فرزندآوری تا زمانی که مشارکت و همراهی مردم در میان نباشد شاهد اقدامات مثبتی نخواهیم بود.
 
 
 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز